Torsdag

Hej hopp. Dagen har sugit, men ändå vart bra. Och jag har varit opepp, men ändå glad. Fast nog mest opepp. Förmodligen för att jag badar i plugg, aldrig mer åka bort på skoltid. Blir ju ett helvete rent utsagt! Så tänkte kika klart på beck här hos anna och Daniel o sen sätta igång med plugget och lägga mig i skaplig tid! Då skulle jag känna mig duktig. Måste också nämna att jag fick träffa min fina brorson och christina idag. Min lilla älsklings pojke är så fin! Längtar redan efter honom :-) Har även en 14 ifrån spicy i magen. Satt fruktansvärt fint! Men nu är det dags att plugga lite om man ska lyckas få G på Matteprovet nästa vecka.. Ytterst tveksamt! Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0