A diary would be something

Väldigt ofta, jag ska inte säga alltid, så känner jag bara att jag måste skriva något i bloggen. Eller inte måste, utan jag känner att jag skulle tycka det var skönt att skriva i bloggen. Men sen när jag har själva bloggen framför mig och det är dags att börja skriva så står det helt still. Har inte en aning om vad jag ville skriva från början. Därför denna blogg suger så hårt, jag bara ordbajsar som man gör i en jäkla uppsats i skolan. Jag bryr mig inte egentligen, för jag är nog inte ute efter att bli nästa blondinbella. Ne men ni fattar vad jag menar. Jag tror jag ska ska skita i bloggen och börja skriva dagbok istället. En dagbok som bara jag läser. Det vore nåt! Jäklar vad jag skulle skriva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0