PIZZZZA

Idag var jag hemma från skolan, förkyldningen tog över.. Så har sovit halva dagen. Och tittat på Sanctum. Vilken jävla film. Hade för tusan panik 90% av filmen. Men den var bra gjord, det var den. Den rekomenderas starkt från min sida!

En annan film som jag MÅSTE se är "Hur många lingon finns det i världen". Haha jag skrattar ihjäl mig bara jag ser trailern. Sjukt rolig.
Eftersom jag har sovit lite för mycket idag så kommer några nötter hit och gör mig sällskap snart. Hoppas dom tar med sig min önskade kebabrulle. Har nämligen inte fått i mig så mycket idag..


Säger bara det att vissa pizzor glömmer jag ALDRIG!

Denna pizza förtärdes på en förfest hemma hos linn. SJUKT GOD
 

Denna jäkel var också riktigt mumsig. Som alltid på american!


Denna familjepizza delade jag, calle och sunkan på en dag. MUMS!
Jag fick alla ananazer också, kanske därför just denna pizza var så minnesvärd.


Tjock, men vad gör det. Nu svälter jag ihjäl tror jag. kram då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0