Glad tjej

Till och börja med så kan jag säga att jag fick fucking GODKÄNT återigen på matteprovet. Jag kunde faktiskt inte bli gladare, det gjorde helt klart denna torsdag! Sen att naturkunskapen är överstökad och godkänd är ett plus i kanten.

För övrigt så är det fredag imorgon om det är någon som glömt det. Det betyder godisland efter skolan med mina kära klasskamrater, samt att det bara är en dag kvar tills man äntligen får komma till götet. SOM jag längtat. Och sen SM finalen på kvällen är ju ännu mer lajban! På söndag blir det handboll och samma sak på måndag, hur det ska gå är en fråga utan svar. But if you never try you never know. Nååväl, nu slutar jag så nu drar jag hem till sängen och one tree hill. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0