If I said I want your body now, would you hold it against me?

Gårdagen var utan tvekan maxad. Tokmaxad. Adrian lux var kung och alla var glada. Och gladare blev man när man fick träffa glatt folk på stan efteråt. Kebab fick man också o på senare timmar kom lenis och hämtade mig och hanna. Då blev vi ännu gladare för det kändes som old times, gillar dig kåmpis.

Idag har jag gjort bakis saker som ätit pizza, sovit och tittat på tv. As nice. Skulle också bädda sängen när STÖRSTA spindeln/fästingen hoppade ur mina rena lakan, jag började halvböla och ringde in Hasse som fick ta bort den. Efter det flippade jag och storstädade hela mitt hus. Skakade av ALLA lakan, täcken, kuddar, filtar - you name it. Dammsög gjorde jag också. Så nu kan jag nog sova här inne iaf.

Kan bjuda på några bilder bara för att jag är så jävla skön





 



Mmmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0