Mentally exhausted

Kom precis hem och landade i soffan. När jag satt i bussen var det sista jag ville att komma hem, men nu är det rätt skönt. Mitt hus är bäst, sjukt skönt att bara låsa in sig. Och önskar att jag kunde låsa in mig här framtill sommarlovet men nu är det ju så att det inte funkar så. Fan.



Hur som helst så har jag som sagt(?) spelat handboll i två dagar nu. 6 matcher blev det, så nu känns det i hela kroppa. Har också kommit på att jag på nåt konstigt vänster kopplar bort alla tankar som snurrar i huvudet när jag spelar handboll så har funderat lite på om jag borde börja igen. Skulle vara behövligt. Men vill jag? Hm, tveksamt. Borde kanske prova ialla fall.

Tack SMID för en jävla go helg, FAN vad kul jag har haft. Och lite jobbigt, men mest kul eftersom jag har haft världens underbaraste människor runt omkring mig.

Nu ska jag däcka i min egen säng, och imorgon hoppas jag att mina kära nötter kommer hit och sällskapar mig på kvällen. Behövs. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0