TERAPI

Sitter på tåget på väg till Stockholm och världens finaste. Vi ska gå på stan o hitta lite fina kläder till honom, kommer bli jätte mysigt, nu när julpyntet o allt är framme! Gay jag vet men jag älskar mys, så enkelt är det. Igår kväll var också lite mys. Började kvällen med favoriterna hos lalleboy. Blev som vanligt en smula för mycket dricka, men vad gör det. Idag har jag en aning för många luckor från gårdagen, o en smula för mycket ångest. Men vad gör det. Livet är bara så svårt som du själv gör det har jag kommit på nu på senaste tiden. För vill man, så kan livet vara ganska bra. Så länge man inte gör det svårare än vad de är. Mm true story. En annan sak jag kommit på är att tåg är terapi för mig. Tåg och musik o ingenting annat spelar roll, man släpper allt och bara känner känslan av att komma bort, visserligen bara för en timme, men det är småsakerna som räknas har jag hört. True story det med. Nä, måste titta ut ett tag, vill spy. Fuck you alcohol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0