TODAY I FEEL LIKE NOT DOING ANYTHING

Startade dagen med ett väldans bra besked. Hoppas på det bästa men håll en tumme mates.

Annars var det OBESKRIVLIGT skönt med sovmorgon idag, känslan av att inte ha ett ändaste måste för resten av dagen är det inte heller något fel på. Så sitter och tittar på nelly efter något fint att klicka hem. Är nämligen på jakt efter min ultimata nyårsklänning. Får se hur det går. Och får se hur det blir på nyår. Knas när man har en pojkvän i stockholm och vänner i tuna, önskar jag kunde klona mig. Som sagt, vi får se.

Nu ligger jag här i sängen och väntar på ett samtal. Viktig jag vet.

Hittade en bild på typ första gången jag träffade min mcdreamy, här hade man inte en tanke på att bli in löv liksom. Läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0