EXCITED

Ville verkligen inte gå upp imorse men dagen blev bättre och bättre. Älskling och jag fick lov att boka om Thailand igen för att det blev för tätt inpå new york, lite riskabelt att komma hem tre dagar innan med tanke på att flygen osv som kan bli försenade/inställda och gud vet vad. Men så nu åker vi alltså den 8e februari istället i två veckor och då hinner jag också vara hemma i två veckor innan de är dags för new york! Dessutom vart resan billigare också, aldrig fel!

Ingen är lyckligare än jag, behöver verkligen ut och resa och se nya platser i världen. Och att jag får göra det med dem personerna som betyder mer än allt för mig gör saken bara ännu bättre.

Mys hemma hos oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0