HAPPY

Haft vääärldens mysigaste helg. Julklappsshopping (är nästan helt klar!), familjemys igårkväll, träffade tjejerna i fredags och idag hade jag och min fina man en heldag tillsammans! Det sköna med denna helg är att den inte gått så satans fort som de andra helgerna gjort. Tror de är för att jag varit ledig i 2(!) dagar, man behöver verkligen sånt ibland.

Hittade världens snyggaste jacka idag också, från gant. Skulle vara en fin julklapp till mig själv. Näfan. Håll ut till newyork boom.

Nu ska jag fortsätta mysa här hemma. Och förresten, måste tipsa om filmen jag och Kevin såg idag. En oväntad vänskap, sann historia om en förortskille som ska bli assistent till en rik, rörelsehindrad man. Helt underbar film.

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0