GE MIG HELG

Ge mig helg nu. Orkar inte gå upp tidigt två dagar till. Orkar inte prov och redovisningar. Tur att 2 saker blir överstökade redan imorgon. Bara 4 saker kvar till nästa vecka då..... Suck my non-having balls.

Efter skolan på fredag är jag duktig och jobbar tills åtta och efter det åker jag till stockholm o min kärlek över natten. Det och lite av lördagen blir de enda vi får tillsammans denna helg, men vi tackar o tar emot. Snart lov!!
På lördag blir det rajtantajtan hos barrekör, alldeles för längesen.

Nä, nu ska jag sova så jag är redo 07.00 imorgon att kriga mig igenom dagen. Given spicy efter skolan om jag överlever.

So long bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0