MAY GOD BE WITH ME

Haha. Sitter nu o väntar på att få komma in till tandläkaren och få en plasttand. Råkade nämligen slå ut en del av min högra framtand igår när vi var på gustavsvik. Kom ner från en rushebana, hamnade lite snett, skrattade med lite för öppen mun och råkade sätta gaddarna i en stenmur! Galet ställe det där, sjukt roligt så länge det varade måste jag säga. Kvällen fortsatte rätt galet också, Tove och jag fastnar ute på min åker i kjula där det ve ren glans is. Precis som i en skräckfilm så är det sedan någon polack där i ösregnet i en jätte lastbil, wtf!? Vad gör han i lilla oskuldsfulla ärla!? Fattade ingenting. Men superhasse kom och räddade oss så det löste sig.

Ne, nog dags att fixa gadden nu. Börjar bli lite nervös nu...😔

Såhär ser jag ut i munnen just nu, hemsk bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0