MONDAY

Äntligen hemma i kjula. Sitter i soffan och kollade precis på big brother. Jag tror detta blir ett rätt bra och underhållande gäng att följa! Hoppas vider Hanna kommer långt, väldigt rolig att lyssna på måste jag säga.

Är så sugen på att träna btw. Kan de kanske vara på grund av mitt svullande i helgen? Godis, chips med dipp, pizza, cola, glass osv.. Bör fixa kort på forever i veckan, men känns lite onödigt då jag ska jobba i princip hela mars så jag lär nog inte ens hinna träna. Måste göra någonting för att stilla mitt behov ialla fall. Får väl ta mig ut på en powerwalk imorgon. Lär inte hända.

Skolavslutning 2011. Snart skolavslutning föralltid? Sinnes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0