SUNDAY BLOODY SUNDAY

Taco och plugg söndag hos Carro och Joine. Otroligt mysigt, gott och nödvändigt. Igår firade vi Hanna ett stort gäng hos Hanna! Blev riktigt lyckat och tackar för kalaset gör man! De gjorde du bra Hanna, som vanligt. Ligger just nu i Carros säng o myser medan systrarna ligger i soffan på(!) varandra för att få fram lite olika ljud ur Carro. Haha. Tolka detta precis hur ni vill! Söta är dom faktiskt iaf. Nu ska vi plugga lite fysiologi o sen titta på Wallander. Och måste säga att jag saknar min älskade älskade pojkvän väldigt mycket idag.. Känns att de är första söndagen utan honom på väldigt länge. Nästa helg får jag honom för mig själv hela helgen, o ja jag är rätt glad för det. Nåväl. CIAO Bellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0