SOMETHING BORROWED, SOMETHING NEW

Hemma i kjula nu. Mycket skönt må jag säga. Kallt o ensamt som in i hvete dock, så ska snart in till åkis o comp! Har gått och blivit sällskapssjuk nu när jag varit i stockholm så mycket med så mycket bra människor.

Igårkväll var jag hos Carro för massa mys. Tacos, glass och fruktsallad. Magen var glad med andra ord. Både idag och imorgon väcktes jag av jobbsamtal också, vilket betyder mer cash. Har dock tappat inspiration till att spara pengarna till thailand då reglerna för frånvaro i skolan har ändrats, 4 timmar frånvaro i månaden och studiebidraget ryker.. Kul.

Ne nu ska jag in och göra en äggmacka!

Peeace out


Kommentarer
Postat av: Anonym

men va?? det där med studiebidraget, är det sant? sen när blev det så?!...

2012-01-06 @ 17:32:22
URL: http://linaeklov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0