TISDAG

Dålig uppdatering här på bloggen. Kände för att dra några inlägg igårkväll efter jobbet, vilket var sjuukt jobbigt igår, men var för trött. Tog istället en långdusch. Finns ju inget bättre än att ta en lång varm dusch efter en lååång stressig o kall dag. Duscha bort alla bekymmer!

Nu sitter jag här i skolan och är för trött. Min kropp har inte ställt in sig på att vara vaken såhär dags än. Nä, ge mig en varm säng, varm oboy och en bra film. Nu. Jag måste koppla av!

I söndags kom förresten Kevkev till mig igen, över natten bara. Som alltid lika mysigt, finns ingen som gör mig så lycklig. På lördag kommer han igen, och på fredag har jag tänkt att vara med mina tjejer. Hoppas veckan går fort!

Och nu har bilderna från nyårsafton kommit upp, finally! Så sjukt lyckat.









Dålig skärpa osv på vissa bilder för att bilderna är för stora för denna skitblogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0