BUT IT COULD BE A DIFFERENT STORY TOMORROW

Det jobbiga är att jag vill göra någonting helt annat i sommar än det jag ska göra. Jag vill iväg, jag vill utomlands, jag vill bo i värmen i 3 underbara månader. Jag vill till en ny stad, ett nytt land. Jag vill lära känna nya människor som inte vet minsta lilla om mig. Jag vill kunna leva livet i månader utan att ha press och krav på mig, jag vill inte ens ha en mobiltelefon. Jag vill slippa ha ett beroende av att se vad andra gör på facebook.
Jag vill kunna leva mitt liv, precis som jag vill ha det.

Men sen är ju det bara något jag vill precis just nu, det skulle kunna vara ändrat redan imorgon bitti..

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0