LYCKORUS

Fick precis ett sånt där lyckorus genom hela kroppen!

Sitter ute i solen, tänker på det mesta och steker duktigt. De har spekulerats väldigt mycket på sistonde på om min kära man och jag ska firra lägenhet i Tuna. Och då slog det mig; jag skulle få träffa honom varje dag. Sova med honom varje natt, slippa denna satans distans.
Sedan slog det mig också, som de dock gör varje dag, hur nära det är till studenten! 18 jävla dagar. INGENTING. Framtills dess har vi smidare planerat in massa skoj.

Plus att ikväll blir det probably utgång med ett gäng tjejer, och imorgon ska vi spela brännboll i vilsta med smid3orna. Så jävla gött.

På fredag kommer Kevin och på söndag drar vi till gymnasie SM! Najs, kommer dö av andnöd men annars ska de bli skoj!

När den stora dagen är inne den 9e juni så är det bara en vecka kvar till Rhodos i två veckor och SUMMERBURST med Fanny.

Som sagt, LYCKORUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0