ITS TIME TO HIT THE DANCEFLOOR

Hej allihop! Dålig uppdatering by me men what to do. Man har ju bättre saker för sig! Det har varit en bra vecka som kommer få ett grymt avslut, SHM ikväll!!!!! Övertaggad till max. Ligger just nu i sängen och är sjukt trött, somnade alldeles för sent inatt. 1 för att min mobil ringde non stop känns det som. Och 2 för att det var någon som åkte hiss som en galning inatt! Klockan var halv fem och någon åkte upp och ner, upp och ner! Det är det ända jobbiga med vår lägenhet, att man hör hissen rätt tydligt..

Nej, nu ska jag gå och sola, gå och handla, gå hem, köpa något att ha på mig ikväll och sen går tåget! Wooooohooooo

Bye amigos!

Saknar min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0