TANKAR

V.Ä.R.D.E.L.Ö.S dag. Deppig och tråkig, lång och seg. Efter det tog jag och Kevin bilen till kjula för att hämta lite grejer. Lite hemlängtan på det och de vart ännu deppigare.. Orkar inte laga mat och så får man skit för det. Just nu känner jag bara för att låsa in mig i ett mörkt rum och dra täcket över huvudet och ligga kvar där tills jag helt plötsligt sitter på ett flygplan till andra sidan jorden. Det är så mycket jag vill här i livet som inte händer, så mycket jag vill göra som jag håller inne på. Sitter och väntar på att något ska hända känns det som och för varje dag som går så känner jag mer och mer att jag kommer ångra mig när jag en dag vaknar upp och märker att det är för sent. Och varje gång jag har en dålig dag så blir dessa tankar bara starkare. Bu. Måste faktiskt äta något nu.. Bye


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha känner igen mig precis i de du skriver...

2012-11-28 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0