3E OKTOBER

För exakt ett år sedan idag satt jag och repeterade det sista med min körkortsteori. Jag hade preciiis kommit hem från Göteborg där jag vart på min kära gudmors bröllop och jag hade övningskört i stort sett hela vägen dit och på i stort sett hela vägen hem blev jag förhörd av mamma, Hasse och Kevin. Och jag kommer ihåg att allt satt så bra, det var inte några fel alls på frågorna. Jag kände mig liksom.. Redo. Därför sov jag så gott det bara gick och när jag vaknade så kändes det som jag skulle gå till skolan och skriva ett prov. Jag var inte nervös, jag var kolugn. När Anna kom och hämtade mig på morgonen så frågade hon "är du nervös?" Kändes så konstigt, kände ingenting alls. Jag hade ju väntat på denna dagen i år och dagar! Den enda gången jag VERKLIGEN blev nervös var när jag skulle klicka på rätta. Mina händer skakade till och med (mer än vanligt haha). Sinnes. Ännu mer sinnes var efter uppkörningen. Ahhhh, kommer till och med ihåg minen på min körskolelärare som stod och väntade utanför. Nej, nu får jag sluta snacka. Men saknar känslan av något nytt, stort som händer i livet. Eller typ känslan av att lyckas. Det saknar jag.

Kan tänka tillbaka på känslan hundra gånger om. Så jävla underbar. Jag dör lite inombords när jag tänker på det. Nåväl. Det jag ville komma till är att imorgon fyller det mest värdefulla för mig, i matrialväg, 1 år! Mitt körkort <3 Beeeest day of my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0