DEAD MEAT

I am dead. Är sinnessjukt trött idag. Var ute och sprang både igår och idag vilket är en sjukt skön start på dagen. Blir väldigt pigg och alert efter rundan vilket gör första delen av arbetsdagen mindre seg. MEN. Jag blir dötrött efter 5 på jobbet. Trött och hängig. Och jag tror jag vet vart problemet ligger, jag måste lägga mig liiite tidigare än vanligt. Igår tilll exempel la jag mig vid halv tolv och gick upp 08.20. Så jag fick ca 9 timmar sömn ändå. Och de är bara sinnes. Hur mycket sömn behöver jag egentligen?!?!? Blir knäpp!

Miss u tovan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mupp som vanligt... Men saknar dig också empis!

2012-11-01 @ 10:37:53
URL: http://toveeandersson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0