HÅLL EN TUMME

Idag vaknade jag upp av att jag i alla fall kunde svälja utan att ta två låna andetag innan! Great news. MEN. Är de inte ditten så är det datten. Min sötnos till brorson har förmodligen smittat mig med höstblåsor. Har utslag på armar, händer, bröst och fötter. Kliar as fuck. Ska till vårdcentralen igen klockan två och kolla vad felet nu kan vara. Sen vill jag ha sushi!!!!!!

Håll en tumme att de inte är höstblåsor så jag kan få medicin och slipper vänta bort skiten i en vecka.

Oooooch sen vill jag säga förlåt för att jag bara klagar just nu men har inte så mycket annat att komma med. Ska iaf snart åka och träffa min älsklings Sebastian och Anna med mami <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0