MÅNDAG

Hello world. Dålig uppdatering jag vet men har haft fullt upp med att... Äta. Och njuta av livet. Nu när jag blivit frisk(!). Mat har aldrig varit så gott! Jobbade både igår och idag och de känns mycket bra att vara tillbaka! Nu är jag taggad på en ny vecka med jobb och slit.

Jag och älskling har nyss varit och ätit American som jag längtat efter så länge. Träffade både hanna och jenny vilket var kuligt. (hej hanna, vet att du läser;) Det var iaf SINNES gott och SINNES god matlåda imorgon! Nu blir de inge mer utemat denna vecka förutom i helgen någon gång kanske, måste hålla i stålarna. Nåväl. Ska tvätta av ansiktet och borsta tänderna nu och sen lägga mig i sängen med oth! Mys. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0