STUCKED

Idag är jag fast i soffan framför one tree hill, fast. Sinnes. Kan typ inte röra på mig. Vad det beror på har jag inte en aning om. Är väl avslappnad eller något. Men det är jobbigt också för här ligger jag förstenad i soffan och ser hur fint väder det är ute. Borde gå ut och ta en promenix eller vad som helst. Eller ta bilen ut till kjula. Min kropp vill inte lyda mig. Känns som jag är bakfull fast jag inte ens drack igår.

Nej, ska sluta bluddra nu och kolla klart detta avsnitt sen ska jag nog ta mig till kjula och softilera lite!

Saknar mina fina <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1474259/images/2012/pic_507164b7e087c33d9943072f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0