WORST PEACE OF SHIT

Hemsk dag. HEMSK. Nog aldrig haft så ont i halsen som idag. Mina halsmandlar is killing me. Långsamt. Har därav inte jobbat idag vilket även det gör mig lite panikslagen. Är en workaholic ni vet. Speciellt efter att jag var ledig både söndag och måndag så känns de ännu värre. Krigade mig igenom dagen med feber igår, idag kunde jag knappt svälja eller prata. Äta ska vi inte ens tala om så min käre man mer eller mindre tvingade mig att vara hemma idag. Vilket var lika bra. Blä alltsåååå lackar! Har inte ätit nåt annat än halstabletter på hela dagen, gjorde försök på varm oboy men de gick inte hem. Gjorde även ett försök på en liten makaron från matlådan som Kevin gjorde igår kväll, men gick inte det heller. Glass har jag tröttnat på. Skulle kunna döda för friska, normala, halsmandlar så jag kunde få trycka i mig en fet pizza..

Någon som vet vad som är fel om man har blåsor under tungan, röda prickar i gommen och på insidan av läppen? Och sedan enorma halsmandlar. På ena sitter en liten blåsjävel/liten böld bland annat. Blääääöööääöä spyr. Nu ska jag gå ut en sväng tror jag. Svettas ner mig själv här inne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Körtelfeber tyder det på!

2012-10-11 @ 00:38:06
Postat av: Anonym

Halsfluss kanske?

2012-10-11 @ 03:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0