**

Hej babes. Blev kind of opepp på att skriva här efter att mitt inlägg om bieber försvann.. Haha. Men nu är jag tillbaka! Sitter just nu i louise bil och väntar på matte och Louise som är inne på systemet och handlar. Jag palla inte hänga med in, sjukt trött i benen efter att jag både tränade och jobbade imorse. Men de var skönt att röra på fläsket lite. Ska ju till Cypern om 19(!) dagar så måste börja röra på mig lite mer än vanligt nu! Imorgon har jag tänkt ha en frossdag och sedan något glas vin ikväll, sen blir det träning och bra mat i veckorna igen. Framtills Cypern iaf. Mat gör än lycklig som tusan ju, de ska man ju ta vara på. Men vill man vara fin får man lida pin!

Ikväll blir de vin med tjejerna och imorgon mys hela dagen. Sedan är de jobb på söndag och sen är det måndag igen. Redan ångest.

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0