FINITO

Återigen färdigjobbad för idag. Så jag åt nyss bacon och pasta, bäästa maten, och nu har jag landat i soffan. Typ det bästa jag gjort på hela dagen. Helt underbart skönt att ligga här och bara vila huvudet på kudden!

Tänkte bara kolla klart på One tree Hill som går på tv och sedan ska jag ta min rumpa till gymmet och köra ett litet pass där. Sen ska jag möta upp Tove! Och ikväll kanske de blir en godispåse synd till och med, månadens jobbiga vecka är här och jag känner typ för att äta upp hela livet. Lite därför jag kör träning OCH jobb idag, kompenserar lite. Det händer verkligen inte ofta då jag får nog med träning på jobbet. Så när man kommer hem är man slut som artist liksom.

Nu ska jag ta ett ryck, peace out!

En söt tjej jag stötte på idag på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0