FOR SALE

Säljer mina Nike skor. Dom är köpta i thailand så dom är alltså fejk men ser precis likadana ut som äkta. Båda paren är aldrig använda. De paret till vänster på bilden är mina egna som är använda 100 gånger men de paret jag säljer är likadana MEN i samma skick som dom högra! Kunde bara inte fota dom just nu då dom är i stockholm! Dom var en present men dom var för små för personen. Anyway, de hör inte till saken!

Storlek 38 på de högra och 36 på de vänstra. Sinnes sköna och snygga skor som förtjänar att befinna sig på någons fötter istället för på min skohylla.. Säljer dom för 200:- styck då jag köpte dom i Thailand för 250:- paret och dom är som sagt aldrig använda osv osv.


Kommentarer
Postat av: Linda Widebeck

Intresserad av dom i strl 36 :)
Har du kvar dom?

2013-04-29 @ 05:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0