HARD WORK PAYS OFF

Hej vänner. Idag är jag sjukt trött och typ yr i huvudet. Nästan så jag kände mig svimfärdig när jag jobbade. Sjukt irriterande är det iaf för jag som sov så djupt och länge inatt. Anyway. Fick reda på nu att jag jobbar 11-20 både imorgon och på fredag. Bara o görart. Skulle egentligen inte jobbat alls på fredag men vad gör man inte.

Min fina mor har lärt mig sedan jag var liten att jobbar man hårt så får man göra mycket roliga saker här i livet. Är glad att jag lärde mig det tidigt, tycker numera om att jobba och tjäna pengar för jag vet att det leder till bra saker! Tack för det morsan.

Nu är lunchen slut. Dags att jobba vidare.. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0