ITS FRIDAY TOMORROW

Hemma efter en väldigt bra dag faktiskt! Solen sken som vanligt och jobbet gick som på smör, fick spicy i magen efter jobbet (kylskåpet ekar), och sedan en bra kväll med mina homies. Imorgon är de fredag och då har jag varit utan godis sen i söndags, den är faktiskt sinnes!!! Är alltså sjukt godisberoende. Får se om jag struntar i godis imorgon med beroende på hur sugen man är så att säga!

Imorgon börjar jag 07.30 och jobbar inte kväll för en gångs skull! Underbart! Kan bli en bra helg om vädret fortsätter i denna bana!

Nu är de sovdags. Men först, betala resan till AIYA NAPAAAA!!

Dålig bild men detta var min lunch idag. God plocksallad från Ica i solen utanför jobbet. Så skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0