JB

Godmorgon mates! Chillar i soffan med min smoothie, åt nyss en dunderfrulle i vanlig ordning. Nu kollar jag på greys och laddar inför jobb 12.30! Ska bli skönt att få åka lite bil i det fina vädret. Hoppas på att man får köra Strängnäs så jag får stanna och hälsa på mormor och morfar också. Det vore mys!

Men men. Haft en helt ok helg. Hade varit snäppet bättre om min dröm inatt var på riktigt. Drömde att Justin Bieber kom fram till mig efter hans konsert och pussade mig på kinderna och sa att jag skulle följa med honom backstage. Han hade jätte mjuka händer och jag hade typ en känsla i kroppen som precis när man är nykär och sådär sjukt lycklig typ. Så kände jag! Och sen vaknade jag. Fan också. De som kändes så verkligt.. Anyway. JB, vet att du läser min blogg varje dag så jag tänkte bara upplysa dig om att du gärna får bli min boyfriend anytime soon! Jag kan vara din baby!

Hahahaha loool! Jag är fan störd. Heipa, dags att göra sig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0