SUNDAY

Efter en öl på jobbet lyckades jag somna 04 inatt. Helt okej ändå tycker jag. Vaknade runt 12 och tog mig iväg till gymmet. Körde på så både ben och armar skakade när jag kom hem. Så ska det vara. Sen gjorde jag lax i ugn vilket var sjukt gott! Längesen jag åt det faktiskt. Nu sitter jag och väntar på att något ska hända, vi ska på adventsmys hos Victoria och comp. Äta lussebullar o sånt gott. Fick precis reda på att vi inte ska dit förens senare dock så hoppas de blir snart. Vill komma i säng i tid för imorgon är det STAFFPARTY och vill vara pigg och vill även hinna träna och gå på stan innan alla kommer hit imorgon. 

Fick bodyshops julkalender av Kevin imorse. Bästa! Vill bara öppna allt på en gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0