WAZZAA

Hejhej blöööggen som Kevin alltid säger. Ligger här i sängen och tittar på step up, samt ligger och suktas av den sinnessjukt goda doften av Max som min pojkvän nyss kom hem med. "Jag köpte med mig en såndär cheesburgare till dig som du tyckte var så god" var typ det första han sa. Duktig som jag är just nu så stod jag emot. Känns bra nu i efterhand. Men det är fan tortyr att ligga och frestas av denna doft!

Idag började jag packa lite smått också. Pirrar lite i magen när jag tittar på resväskan! Nära nu..

Och nu är det sovdags också utifall att någon ringer in mig imorgon. Oavsett så har jag massor att göra så de blir inge deppdag iaf! Godnattttt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0