AAAH

Skön dag hittills! Landade precis i sängen efter att ha varit förbi jobbet en sväng. Kevin bjöd mig på lunch och efterrätt o sedan började han jobba vid 6. Då passade jag på att ringa och skriva till några söta där hemma som jag saknar väldigt mycket. De ända som svarade var Louise och Tove som vanligt. Lika kul som vanligt stt höra mina fina vänners röster! Passade också på att planera massor samt skrev ned massa viktiga saker jag måste hålla koll på nu när vi snart förmodligen ska flytta igen. Tihi can't fucking wait!


Nu är de dags för mig att ta tummen ur stjärten (säger man så ens?) och gå ut och röra på mig. Håller dock på att somna här just nu så måste ta ett ryck inom kort.

OCH så "sökte" jag typ ett jobb idag faktiskt. Behöver lite extrajobb här och där. Det var iaf som receptionist på hotel Continental. Ska gå tillbaka dit imorgon o få träffa personalansvarig :) 100 kr på att man måste vara 20 för att få jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0