LISEBERG

Igår var vi på Liseberg, jag och 10 arbetskollegor! Så sjukt kul. Vi hade en helt underbar dag i solen och även fast de var gothia cup så var de inte så farliga köer. Började med att åka balder och jag var så sjukt nervös för att jag inte åkt någon slags karusell på hur länge som helst o så ska man börja med den liksom... Men den adrenalinkicken. Jävlar i havet. Blir mer och mer sugen på att hoppa fallskärm när man gör såna saker.

Hur som helst så var vi på Liseberg hela dagen lång och sedan åkte vi hem vid 2 på natten. Innan de satt vi och åt god mat på en mysig restaurang!

Seen gick bussen 45 min för sent hem för att busschauffören hade försovit sig.. Kul kille. Kom hem vid 7 imorse iaf och sovit som en kung sen dess!

Nu blir det till att äta frulle och ge sig ut och träna.

Adios!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0