SAID AND DONE

Said and done! Tog mig ut på ett riktigt svettigt träningspass. Började med pw ett tag och sen körde jag lite intervaller på platt mark och sedan körde jag intervaller upp för en backe. Kommer ihåg att jag älskade att träna intervaller upp för backar med laget när jag tränade handboll förut, fick alltid flipp och tänkte att jag måste komma först upp. Blev en sån bra tävlingskänsla över de hela! Sen körde jag styrka i parken på väg tillbaka.

Nej men så det var roligt även fast jag körde själv. Det ska jag göra om! Det var precis bredvid en hamn och precis i solnedgången också.

Nu måste jag nog sova. Ska upp halv nio imorgonbitti och ha classroomtraining med jobbet. Lära sig mera om Fridays typ. I 11 timmar ska vi tydligen sitta och lyssna o göra övningar. Puh. Tur man får betalt!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0