TRÅKIG DAGJÄVEL

Ligger fortfarande i sängen.. Tanken var att vi skulle gå ut och sola hela dagen men eftersom solen aldrig vill komma fram här i Oslo så blev de inte så. Och vad gör man en dag när de är dåligt väder? Jo man stannar inne, tittar på tv, pysslar osv.. Men vi har inte ens en tv. Eller vi har de men bara massa norska kanaler. Vet ni hur mycket jag saknar att bara ligga i soffan i min gamla lägenhet o bara sappa runt på alla svenska kanaler? Ta vara på de där hemma!!

Vill kunna streama en film på ipaden också men vårat internet är för svagt för tillfället. Sjukt störande. Så just idag är jag bara irriterad på att de inte finns något att göra som inte kostar pengar. Jag menar, är ju ändå här för att spara pengar. Annars hade jag ju kunnat gå på bio, ätit lunch ute, shoppat osv.

Nej nu måste jag göra något innan jag går i taket. Helst av allt vill man ju jobba men de blir inte förens på fredag och lördag. Ändå bra att på tre dagar denna vecka får jag ihop 32 timmar! O en norsk arbetsvecka är på 37 timmar. Så de är ju skönt iaf. Ne, bara för de tror jag att jag ska dra ner på stan o söka extrajobb. Ändå kul. Eller inte. SKITTRÅKIGT.

Åh vet inte ens vad jag babblar om nu. Något måste göras iaf. Tur jag har Kevin här hemma så vi har varandra iaf!

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0