BEBIS ABSTINENS

Tappat blogglusten helt o hållet! Eller så är det för att http://blogg.se">blogg.se appen strular, eller så är de för att tempot i mitt liv är lite för snabbt så hinner liksom inte blogga. Jag menar, har snart varit i Oslo i tre veckor. Om någon vecka till har jag varit här i en månad. Har fått nytt jobb, nya vänner, ett nytt liv mer eller mindre. De var precis vad jag behövde kan jag säga. En nystart till 100%!

Idag ska jag vara barnvakt för en slant!
Lite spännande. Tänkte att de kanske kan få bort min Freddie och Sebastian abstinens litegrann. Imorgon kanske jag jobbar 13-04 men vet inte om min kropp pallar det så har kollat om de går att byta bort mitt andra pass. Men går det inte så är de bara o görart!

Nu ska jag kolla greys!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0