HALLÅ ALLA KUNDER

Hejjjj mina vänner, mamma mormor och moster! Och alla andra som läser min blogg som jag inte har en aning om vilka ni är!

Ligger just nu i min säng här i Oslo! Den är stor och skön. Och mysig när Kevvan ligger bredvid! Kom fram till Oslo vid tre idag, skitmysigt att åka tåg! Älskar de numera.
I alla faaaall så mötte vi Roger när vi kom hit. Gick sedan till lägenheten och vilade lite, sedan gick vi till Julias (och även snart mitt, hehe) jobb och sa hej till henne, sedan gick killarna och tränade och eftersom jag är sjuk så la jag mig i soffan och tittade på film istället. När dem kom hem så gick vi och handlade godis och mat. Och nu ligger vi här, mätta och belåtna! Har wifi här i lägenheten också så jag kan messa och maila med nära och kära!

En bra första "halvdag"! Imorgon ska vi på intervju både jag och Kevin och sedan blir de till att söka en jävla massa jobb på både för och eftermiddagen. Så spännande!

Här fick du en redig uppdatering morsan! Älskar dig megaaaa mycket<3

Fina hyllan bredvid våran säng! Måste fixa ett foto på mina tjejer också, hade inget foto i litet format tyvärr.. Men dom finns alltid med mig ändå! Bäzta tjejernaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0