Jun. 14, 2013

Vill helt seriöst gråta just nu. Ge tillbaka min friska vanliga näsa!!!! Kan leva med lite hosta då och då men när man vaknar var tredje timme av att man inte kan andas för att halsen täppt igen lika mycket den så blir man jävligt trött på det till slut. Plus att jag behöver all sömn jag kan få då jag idag börjar jobba 17 och slutar 04 inatt. Ska köra mitt första pass på Solliis bar direkt efter jag jobbat klart på Fridays. Lär ju behöva en redbull eller två mellan passen.

Fyfan, vad har jag gjort för att bli SÅHÄR långvarigt förkyld? Fattar inte

Gjorde en god frukost igår! Onödigt för kom på när jag skulle börja äta att jag inte känner någon smak. Så jävla trist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0