MORGONSTUND HAR GULD I MUN

Godmorgon! Har en alldeles underbar måndagsmorgon med mig själv här i våran säng. Sjukt skönt att bara ligga och softa. Snart ska jag dock gå upp och äta frukost och sedan ska jag gå till parken och sola med Julia. Funderar lite på om jag ska dra med henne till stan också. Måste köpa lite grejer.

Anywaaay, igår fick jag hänga med James och Roger på bromance söndag. Vi kollade på bio, After Earth med Will Smith och hans son. Vi alla tre trodde den skulle vara så mycket bättre! Tyvärr. Den var inte så bra alls faktiskt.
Fick iaf äta godis så de var ju bra det iaf! Dock är jag fortfarande sugen på godis.. Kan bero på att min jobbiga vecka är här. Nej, nu måste jag faktiskt ta ett jävla ryck. Hungrar ihjäl, o solen skiner där ute dessutom.

Peace


(Inlägget publicerades för sent, skulle ha publicerats vid 12)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0