A WALKING DEAD

Ligger just nu i sängen. Är helt jäkla utmattad. Jobbade som en tok förra veckan så fort jag kom hem från NY, ledig lördag, jobbade söndag, sen idag mellan 08-15 och nu ska jag in och jobba till 20 igen. Jag orkar verkligen inte egentligen men what to do. Bara och görart. Börjar 06.00 imorgon också och sedan ska jag jobba kväll på det. Haha alltså, hör ni hur de låter? Im a walking dead.

Jaja. Inte fan kommer jag jobba aktivt ikväll iaf.

Nu ska jag och JB kriga oss igenom detta. Tror ni jag klarar det? Har chansen att byta bort morgonpasset imorgon men vad ska jag göra hemma hela förmiddagen? Sova såklart tänker ni. Men man vet aldrig när man kan räkna med att sömnen samarbetar tänker jag. Så kanske är lika bra att kriga sig upp imorgon klockan 5. Usch ryser av tanken. Ska röra på mig nu så jag hinner köpa redbull innan jag börjar jobba.

Detta möttes jag av i ett trapphus idag. Nöden har ingen lag! #spyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0