@BRODERDANIEL

Ligger med matkoma i soffan hos min broder Daniel. Haha broder Daniel, fattar ni? Roligt va? Haha jag tyckte det var roligt.. Min bror heter Daniel om ni inte visste det, hehe.

Nåväl. Har precis tryckt i mig pizza och godis och lekt med gullebastian. Han har växt så mycket så kände knappt igen honom! Men alltid lika glad och söt.
Har lite svårt att koncentrera mig här medan min bror sitter och drar dåliga skämt här så tar nog ett tag innan jag kan avsluta detta inlägg.

Imorgon är jag ledig hela dagen tror jag iaf och det ska bli sjukt skönt! Vet inte varför. Vill bara ligga i sängen hur länge jag vill och göra vad jag vill liksom. Känna frihet typ. Nej men fan. Orkar inte skriva mer. Onödigt inlägg. Kommer upp ett mycket mer betydande inlägg senare idag eller imorgon. Har lite tankar som behöver komma ut!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0