HARD WORK

Färdigjobbad och klar för idag. Känns sådär extra bra när jag tackade nej till att åka till bodaborg för att jag hade jobb, kunde ju lika gärna tackat nej till jobb och ja till nöje. Äsh. Kommer fler gånger! Bra känns det iaf. Fick ju till och med en väldigt kort men mycket fin och värdefull stund hos mormor och morfar! Fick våfflor och tårta eftersom morfar fyllde år igår, bästa morfar<3

Nu sitter jag och funderar på om jag ska vara så duktig att ta mig till gymmet också eller om jag ska sova en stund. Eller om jag ska städa lägenheten som ser förjävlig ut.

Nåt måste hända i alla fall! Hejpa

Och såklart så har hon köpt en MacBook, sjukt avis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0