INGET KAN STOPPA MIG

Sjukt kul kväll igår! Slutade hemma med min älskade man. Dagen idag har börjat på bästa sätt. Vaknade tidigt och la mig och kolla oth i soffan, väckte sedan älsklingen och gjorde brakfrukost! Nudlar åt mig och annat vanligt gott till honom. Nu väntar jobb i de vackra vädret, det ska bli mysigt faktiskt. Älskar att jobba i solsken!

På tisdag drar vi till new york och sinneslever! Ska bli sååå kul och ingenting kan faktiskt stoppa mig. Jag ska leva loppan, punkt slut!

Puss nu är de dags att göra sig iordning. Ikväll ska jag och Kevin ha en riktig myshelkväll tillsammans. Vi ska äta spicy och gå på bio.
Hopplöst förälskad i dig min fina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0