SHINE BRIGHT

Tur är att solen skiner idag. Annars hade det mesta varit grått och trist. Sitter just nu i Kjula hos mamma, jag har någon JÄVLIGT jobbig granne som spikar på väggarna konstant låter det som. Bank bank bank bank, hela jävla tiden. Den onda grannen fick mig iaf att fly staden ut till landet där det alltid är lugnt och skönt. Ingen som stör.

Klockan tre ska jag fika med en kompis och sen ska jag till min kära bror ikväll. Ska bli trevligt. Behöver lite bebiskärlek och mat o godis. Och det brukar det inte vara ont om hemma hos dom. Nu ska jag nog sätta mig ute i solen eller lägga mig i solariumet en halvtimme. Lika bra för jag ser ut som ett spöke.

Förresten. Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta vad som hänt med dig och kevin?

2013-03-23 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0