PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Okej de där med att lägga bloggen på hyllan kanske bara var tillfälligt då. Ibland blir jag sugen på att blogga när jag känner mig inspirerad eller har något jag vill skriva!

Tyyyp som nu, iförrigår så gick jag astaggad till sats för att skriva in mig samt träna. De var en ny som skulle hjälpa mig så de tog lite tid, (typ 30 min) men jag stod så lydigt medan hon försökte få allt o stämma. 40 minuter går och hon säger "har du något bevis på att du jobbar på Fridays med dig?" (Fridays o sats har ett samarbete) Och nä, klart jag inte hade det.. Så fick knata hemåt igen. Det var surt. Jag som var astaggad. Det är fan inte meningen att jag ska träna. Nu har jag fått flipp o bestämt mig för att spara pengar till 100% så nu får de bli andra lösningar. 

Sen har jag och kev bytit rum också, o fick med en sängram på köpet, typ! Sov som en guuuud inatt! Vi har gått från 120 till 160 säng så vi är nöjda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0