A CHANGE IS ON ITS WAY

Sorry för extremt dålig uppdatering till er alla som klickar er in här varje dag. Har helt enkelt inte haft något att skriva! 

Leeeedig idag iaf! Hur grymt jävla skönt är inte det? Jobbat sjukt mycket på sista tiden då jag försöker kriga ihop mina timmar. Lyckats vända på dygnet har jag gjort också. Ganska rejält!! Somnar vid 03 och vaknar vid 14. Haha. Men jag kan gå upp bara jag vill men idag ville jag inte eftersom jag är ledig. Och igår stängde Kevin av mitt alarm.. Anyway, sjukt hungrig så ska upp och äta nu.

Förresten! En förändring är på g, utseendemässigt! Wiiiho, Kevin tror inte jag vågar så bara därför ska jag göra det. Nästa gång jag kommer hem! 

Om ni inte sett white house down. Se den! Helt okej film men man dör ju för Channing Tatum... Godis 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0