NATTJOBB PÅ G

Nu har jag gått mina två första uppläringsdagar som servitris. Dagarna har gått i ett nafs och de är väldigt skönt för jag har varit så jäkla spänd och nervös haha. Nu hoppas vi dagarna går superlångsamt framtills måndag då jag har mitt tredje och kanske sista follow. Är redan nervös. Haha. Så jävla mycket att tänka på hela tiden bara, hoppas det snabbt faller sig naturligt och att man vänjer sig med allting fort. 

Ikväll börjar jag jobba 23. Nattjobb står på schemat! Så sov ut extralänge idag för att hålla sig pigg inatt. Tills dess har jag kanske tänkt att göra bullar eftersom de är kanelbullens dag idag. Och sedan kanske gå och sola om jag orkar.

Såatttttee, hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0